Bun venit,Suflete cald !!


"Oamenii sunt adesea neînţelegători, iraţionali şi egoişti...
Iartă-i, oricum!
Dacă eşti bun/ă, oamenii te pot acuza de egoism şi intenţii ascunse...
Fii bun/ă, oricum!
Dacă ai succes poţi câstiga prieteni falşi şi duşmani adevăraţi...
Caută succesul, oricum!
Dacă eşti cinstit/ă şi sincer/ă, oamenii te pot înşela...
Fii cinstit/ă şi sincer/ă, oricum!
Ceea ce construieşti în ani, alţii pot dărâma într-o zi...
Construieşte, oricum!
Dacă găseşti liniştea şi fericirea, oamenii pot fi geloşi...
Fii liniştit/ă şi fericit/ă, oricum!
Binele pe care îl faci azi, oamenii îl vor uita mâine...
Fă bine, oricum!
Dă-i lumii tot ce ai mai bun şi poate nu va fi niciodată de ajuns...
Dă-i lumii tot ce ai mai bun, oricum!
La urma urmei, ce este între tine şi DUMNEZEU...
N-a fost niciodată între tine şi ei, oricum!

Despre mine

Fotografia mea
Bucuresti, Romania
TU ,calator pe-al vietii drum ... Nicicand nu vei uita , Cand pasi-ti colbul sortii vor calca , Ca orice floare mirosita-n cale... Parfumul si-l va pierde-n zori, Si-n urma ta raman numai petale .. Pierdute-n bogatia de culori. Iar tu,un suflet trist si calator Ramas doar cu-amintiri ce mor ... Si cu sperante si cu dor. Etern Ratacitor !

duminică, iulie 11, 2010

Razvan ...


Cand ii sarut fruntea ,ma simt mai presus de orice...
Cand ii sarut ochii ,ii sarut sufletul ...
Cand ii sarut alunita imi sarut destinul...
Cand ii sarut buzele ...ma simt implinita si desavarsita ...
Cand ii sarut parul...plutesc pierduta-n zbor spre rai ...

Iar palmele cand i le sarut imi las sufletul in grija lui ...
....respir,traiesc,simt,iubesc si ma inalt mai presus de orice-i pamantesc si uman...
SUNT EL,iar EL E TOTUL!!..E CEA MAI MARE IMPLINIRE SUFLETEASCA SI SFANTA PE CARE BUNUL DUMNEZEU A ADUS-O IN VIATA MEA !!

Si chiar de stiu ca ,poate ,nicicand nu va fi al meu ...NIMIC SI NIMENI nu-i va lua vreodata locul in sufletul ,mintea,inima si viata mea...
...pentru ca EL m-a invatat sa iubesc,m-a apropiat de Dumnezeu si a facut TOTUL pt sufletul meu..
Prea putin pentru cei din jur ...de apreciat ,si prea frumos pentru unele ce,din pacate ,doar spera..dar nu stiu sa gaseasca.

SUNT IMPLINITA,FERICITA,IUBITA DE DUMNEZEU si de oameni,PLINA DE DARUIRE DOAR DATORITA LUI..
NU BANII,AVEREA,NUMELE SAU SATISFACTIA PLACERILOR TRUPESTI MA LEAGA DE EL...
...CI TOT CEEA CE DEPASESTE PUTEREA DE INTELEGERE A CARACTERULUI UNAM,EGOIST SI SARAC IN VIRTUTI !!




Acestea-s cuvintele mele ..acestea-s simturile mele ..aceasta-s eu,acesta-i el !!
IERT,INTELEG,DARUIESC SIMT SI IUBESC...PRIN EL TRAIESC,ORICARE I-AR FI VINA,ORICARE NE-AR FI SOARTA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu